Inre timer?

Senaste veckan har jag vaknat varje dag runt 08:00, och varje gång känt mig pigg och utvilad! Perfekt :)
Känns som man fått ut så mkt av dagen. 
Det måste dels vara att vädret vart på topp tror jag. Morgonsolen värmer på ganska bra här så det är nog dels därför. 
Skönt iaf sålänge man är utvilad :)
Jaha idag är det Valborg då. 
Helt galet att det är sista dagen på denna månad. Fattar inte att tiden går så fort! 
Jag ska jobba lite extra idag, passar bra i semesterkassan :)
Var länge sedan man hade kassatjänst :P
Ikväll blir det lugnt, ska hem till Malte o Sofia på lite grillchill.
I morgon vankas inventering som skall bli lite intressant då vi ska testa ett nytt sätt att inventera på. Fungerar det så kommer det att gå fort :)
Dags o gå upp nu o inta frukost! 

Jag o Bellis i morse ❤️ 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0