Change!

Igår var jag o Jessica till Örebro för en liten shoppingtur. Vi brukar vara ganska duktiga på att fynda men denna gång slog vi rekord!
Inte nog med att vi köpte fina kläder och att den dyra underklädeskedjan hade 50% på allt så hittade jag en cykel till Andreas som han tittat på så många ggr till över halva priset!!!
Återigen tur man har kombi, för den fick följa med hem :)

Tänkte skriva lite kort om Change iaf. Har blivit många ggr rekommenderad att gå dit och få en bh rätt utmätt om jag skall uttrycka mig själv. Rätt kupa och rätt omfång. 
Jag tror både jag och Jessica både en och två ggr blev mkt förvånade för hur "mkt" bröst man faktiskt har. 
Mkt sköna bh-ar och kvalitetsmässigt hoppas jag att de håller vad de lovar. 
Summan för en bh ligger mellan 470:- - 650:- och denna gång lyckades vi ju tajma in 50% på allt så jag gick där ifrån lycklig med 3 nya och 850:- fattigare. 
Mkt trevlig och duktig personal vill jag verkligen säga åxå :) 
Ska berätta om en tid hur "brösten" mått efter en tids användning ;P










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0