Hemma!

Då var man hemma i Sverige igen! Egentligen nästan ett dygn sen men men :)

Resan hem var katastrof, hade ca 6 ungar som skrek konstant!!! Non stop, trodde vi skulle brisera. 
Snälla inför barnfria zoner på flyg! Det skulle vara lika skönt för oss som vill ha lugn o ro som för barnfamiljerna!

Resan har vart jättebra, har dock inte kunnat slappna av då mamma ringde i 
Måndags och brättade att morfar fått en stroke. Hela världen stannade, för mig då såklart. För mig är mina morföräldrar odödliga och detta kom som en chock! 
Han skulle iaf opereras dagen efter och förhoppningsvis skulle allt bli bättre. 
Jag var så otroligt rädd, kände mig så sjukt dum som var bortrest då jag såklart vet att jag inte kan påverka det men ändå. På onsdagseftermiddagen ringde mamma igen och berättade att allt hade gått mkt bra och att operationen var mkt behövlig. Då började min semester kan man säga. 
Han ligger fortfarande kvar på USÖ så vi tänkte hälsa på honom idag :)

Tänkte eg skriva ett längre inlägg om 
Resan men det tar vi vid ett annat skede. Nu tänker jag gå upp o äta frukost med min man, och nej till er nyfikna, vi har INTE förlovat oss ;) 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0