Välkommen underbara helg ❤️

Lediga helger, det är ju bra underbara! 
Man kan inte göra annat än att njuta. 
Denna helg står det, Karlstad och Örebro på schemat. Återigen ska jag till Karlstad men denna gång skall jag och Andreas till Daniel och Sofie och hälsa på. Det ska bli jättekul o få se hur dom bor och så :) Äta gott o umgås gott!
I morgon måste vi till Örebro o inhandla det sista inför resan. 
Jag hittar inte lådan med sommarkläderna just nu i all röra så det kan ju bli billigt, suck!
Julia och Jimmy skall komma hit en sväng och få nycklarna hit bla. Det är ju hon och Jimmy som kommer att bo här när vi är borta. Hoppas Bella tar hand om dem väl :)
Blir inte kvällen för sen kanske man kan klämma in lite SM! 

Veckan som kommer är kort och tajt. Jobbar endast 4 dagar av 2 jag ligger borta på Loka brunn på kurs. Så packa det får jag göra på måndag :P
Detta resemålet känns dock lite svårt o packa till. Det är ju varmt men på kvällarna kan det ju kallna till. Tror jag ska packa med lite kyligare kläder med. 
Man vill ju inte bli sjuker :P

Nä vittja om man skall ge sig upp o inta frukost. Andreas ligger o sover ännu, o håller Bellis i tassen. Va söta dom är! 
:)




👋









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0