Mitt i ottan!

... Iaf för 1 h 45 minuter sedan! 
Suck! Jg hatar när jag vaknar såhär tidigt!!! 
Det är väl inget roligt!! 
Saken var den att det var så sjukt många fåglar som kvittrade strax innan 04, det var de jag vaknade av först.
Gick upp efter ett tag o stängde fönstret. Kunde inte somna om. Låg bara o hörde varenda ljud och dessutom på det så var jag jättehungrig.
Gav upp för en liten stund sen och gick upp o åt frukost ist. Nu är det mer än 1 1/2 h innan klockan ringer o hoppas med detta blogginlägg att det skall grusa till ordentligt nog i ögonen för att få till lite sömn ;)
Kan meddela att vi satte upp sista åtgärden på balkongen igår, så nu är sen Bella säker. 
Nu är det bara blommorna som skall planteras om. 
Det känns skönt o kunna nu ha öppne. Balkongdörr jämt o få in lite kyla! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0