Fredag den 23:E maj

Har äntligen fått vakna upp i min egna säng i lugn o ro. Ingen Jesus som övervakar eller dyl haha. 
För att göra den utläggningen tydligare så har jag vart på kurs i 3 dagar i svenska kyrkan. I deras lokaler alltså!
Det var väl sådär måste jag få säga. Kul umgänge men mest föreläsningar om politik vilket inte är mitt starkaste intresse. 
Tänkte att jag skulle ha bloggat flera ggr men orken fanns aldrig till.
Igår avslutades iaf kursen med Vårruset. Vi var från början 15 pers ifrån Willan som skulle springa men i slutändan blev vi 7. Aja så kan det bli. 
Roligt var det iaf :)
Det var riktigt jobbigt o springa måste jag får erkänna. Det var sjukt kvavt och riktigt varmt. 
Jag var sjukt trött redan vid 2 km vilket resulterade i en rätt kass tid. Men runt kom jag och det är ju helt o hållet mitt egna fel att kondisen är som det är. Nej så är det. Bara o ta nya tag tills nästa år :) 




👋




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0