16/4

Kl. 10:00 släpade vi oss upp!
Sebbe jobbar nu eftermiddag å jag börjar 6 så vi tyckte att vi förtjänar oss en liten sov morgon :)
I den här lägenheten så lever vi ändå som pansionärer! Vi går å lägger oss runnt 11 om inte ens tidigare :P å vi går upp vid 8- 9 tiden när vi är lediga.
Så så kul har vi :)

Fick mig en liten chock idag när jag städade undan frukosten, när jag kom in i vardagsrummet så stod bubben å tvättade fönster!!! Whhat?
Kan en man göra så? Å överhuvud tagen ta eget insiativ?? hehe blev en smula överraskad iaf, men på ett mkt possetivt sätt :) Så nu är fönstrena skinande rena :) Tack älskling!

Snart ska jag ta mig en långprommenad i det här fina vädret å sen ska jag kolla på top model (reprisen) vid 4 å sen blir det ju duschen å sen jobbet!
Stägning ikväll med Flisan :) Skojj skojj :)

Men nu ligger det en grapefrukt i kylen som vill bli uppäten av mig ;)
mums


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0