Emty room

Ja så är det...
Suck!!
Nu har ju bubben åkt till sitt jobb, å ensam är jag heela natten!
Ingen älskling å ingen misse!
Turen har ju jag att det finns massor med avsnitt av House att se på! :D
Känner att jag ändå kommer att somna tidigt ikväll. Efter min aktiva dag så behöver man sömn :)
Turen ned till resebyrån gick över all förväntan, hon vi pratade med tog fram en massa olika resemål i alla möjliga miljöer å prisklasser.
Vi var verkligen mkt sugna på att åka till Portugal, men sidan vi hittade resan på känns lite oseriös. Det finns ingen stanns man kan hitta transport till hotellet, å jag känner att det är ju skönt att ha någon som man kan prata med om det är någon fel. Så det blir nog att boka på resebyrå. Det var ingen direkt pris skillnad iaf!
Resemålen som står högst just nu är Turkiet (vilket sebbe icke är så sugen på) å sen Bulgarien ( vilket jag tycker känns lite oseriöst, det är ju som att åka till napa igen :P) Men det finns ju finare ställen i Bulgarien men det var inte dem som hon hade att erbjuda på!
Så vi funderar så det knakar :)
Längtar! Det känns nästan som det kvittar vart det blir, det ska bara bli så jäkla skönt att få åka :D
Bort från denna håla!

Hoppas att det blir fint väder i morgon med!
I morgon ska jag iaf fall ner till badhuset å simma, sen blir det stallet. Få se om jag rider berorpå Nobla, hon hade mkt träningsvärk idag, stackars gumman. Inte så konstigt kanske med tanke på vår ridtur i går på 2 timmar!
Det känns i låren idag iaf kan jag lova :P
Sen på kvällen ska jag till jobbet, suck! Jobbar ju iaf bara 4 timmar så det blir skönt!
Har dock 2 mördar shift torsdag å fredag som jag inte ser fram imot :S


På lördag är det personalfest för oss på willy´s!!! :D
Ska bli grymt kul, dax att köra igång alkoholväxeln ett tag, det var ju inte igår direkt :P
Sen har jag ju inte direkt varit så aktiv på fest det senaste halvåret.
Men det beror nog på att Emelie har blivigt en liten toffel som gillar att sittasoffa å kramas :)
hehe
Kul ska det bli iaf, synd att jag jobbar till halv 9 bara på kvällen, men natten är väl ung? :P


NU ska jag iaf ge mig!
House ska det bli!!


Kommentarer
JESSICA

napa ligger faktiskt inte i bulgarien utan på cypern ;)
och natten ska va ung som faen på lördag, ska bli skitkul :) skynda dig från jobbet!!!!!!! kramkram:)

2008-04-24 @ 13:18:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0