Helg, helg, helg :)

Äntligen har veckan nått sitt slut!
Veckan har iaf varit mkt jobbig :S Jobb jobb jobb!
2 st. 9 timmarspass irad 'är inte så lockande.
Snäll som jag är så tog jag aven helgen på mig, skulle ju vara ledig igentligen men vad gör man inte!
Money money!
Var på stan en sväng idag! Guu va mkt folk! Stackars de satar som som jobba nu!
Det var så grymt mkt folk igår på willy´s så jag har nog aldrig i mitt live sett värre! Ingen av oss hade någon växel! Då är det illa! Eftersom baknomaterna på stan var stängda av säkerligen samma orsak så fick vi ta imot många kommentarer!  Jag själv fick åka till lasarettet senare efters jobbet för att kunna ta ut pengar!
Hittade iaf liote kläder på stan :) Inte så vanligt :) ett par shorts, å sen ett par tränings brallor :) Å ett par skor :P
Få se vad som får offras ikväll :)


Få se om det blir någon personal fest ikväll, Han som vi ska ´vara hos hans barn är sjuk.
Så det kanske bara blir en lugn popcorn/soff kväll, inget gör väl det igentligen efterom jag är så grymt trött men jag var faktiskt sugen! Riktigt sugen :)
Hopps adet blir av iaf.

Snart ska jag ner till jobbet å slita i 4 timmar, å innan dess ska jag vara lite med min man som kommer hem här snart om någon tmme. Men nu ska jag sätta mig framför House med en tallrik sallad :)
Gotti gotti :)

pussshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0