Helgens bravader

Eftersom det kronglat som skit här så har jag inte uppdaterat.
Men iaf så fredagen så jobbade jag för fullt hela kvällen...
Lördagen gick åt att städa lite i hemmet å mocka bajs. Sedan på kvällen så var det fest :) Kristin fyllde 20 år! Grattis till dig! Efter det blev det statt. Dock lika trist som alltid, tur att man hade bra sällskap :D
Söndagen var både jag å bubben helt utslagna (även om han aldrig var ute å drack) så vi sov till kl 2 hehe :P
sen låg vi bara å slappa, på kvällen åkte vi hem til svärmor å svärfar för att få lite mat i magen å sen kolla på hockey, vilke gjorde att både jag å sebbe somnade i soffan! haha
Måndagen var det dax att gå upp klockan 7:00 släppa ut en massa hästar å sen på kvällen var det dax för inventering.
Kul att inventera till kl 12 på natten...
Men det gick iaf bara bra :)

Idag är jag ledig å jag tänket inte göra ett skiiit!
Sebbe å på jobbet på intruduktion så han kommer hem typ 3 så innan dess ska jag nog ta mig en långis prommenad. Ses mina vänner!

mors


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0