Högskoleprovet...

Japp då har man gjort det!
Satt å funderade i morse närjag satt i aulan att va fasen har älsklinge lurat mig i?? haha men det gick ganska bra, dock äckligt svååårt för min kuskap! Så är det.
Ibnte nog med det så tyckte både bubben å jag igår att nu ska vi lägga oss tidigt! mm visst! 04:30 lyckades vi varva ner... grattis!
Vi låg å pratade en massa om spöken å skräck filmer å fasen det är så äckligt! brrrrr fyy. Att det finns så mkt att prata om igentligen...
Nu är jag iaf fullt stå i att laga mat. sebbe är hos Ivan, som just är hemkommern från USA.

Guuuuud va sugen jagär på att åka!! Vill vill vill!!! sitter å kollar resor febrillt :D
har ju iaf satt ut min semester, 28,29 å 30. gyyytt!

Nu är det steka kött som gäller.


tjiingi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0