Jobb/Alkohol

Japp denna helg blev det en salig blandning :P
Jobb heeela fredagen+ allt för lote sömn, lördagen va ju som sagt utan all förvantan, å personalfest blev det ju inte!
Därimot blev det fest hon Terran. Kul å träffa lite klasskompisar :P
Blev medsläpad till statt, där det var mkt skoj :)
Kändes som den gamla god tiden :P
Kristin, Anna, Linnea förgyllde kvällen :)

Blev ej mkt sömn den natten heller, utan bara mys å prat med min stackars man som legat å väntat på sin tjej.
Kl 11 gick vi upp, inte ett dugg bakis :P
Laga mat å fixa lite, sen fick jag mig skjuts till jobbet.
Jobbet gick faktiskt bra :)
Dagen blir faktiskt mkt bätter när det bara är en massa trevliga personer som handlar :)
Börjar dock bli mkt trött på denna konversation:

"Har du chip på kortet, måste du sätta in kortet vid pilen"
"altså där.... vid piiiilen"
"vänd på kortet"
"ah åt andra hållet"
"den färgglada siden upp"
"nu håller du på chippet"
"nej du kan tyvärr inte dra kortet, det funkar inte när du har chip"
" Vill du ha på summan??"
"neej du MÅSTE låta kortet sitta kvar i behållaren hela tiden"
"den piper när du kan dra ut kortet"
"ville du ka kvittot??"
"ursäkta ville du ha kvittot?????"
"okey inget svar då slänger jag det"
"ca 2 min senare, -Ursäkta men jag fick aldrig mitt kvitto!"
Det är faktist då jag hnar lust å bara säga, hdkshdsa khjdksahdsa jkhdishda khdkjshdsao!
Ty p så!
En grej jag tänkte på åxå om det där med chip är att innan vi fick det så vad det jätte mkt kunder som tyckte det var dårligt att vi inte hade den funktinen, å nu när vi har den så fattar dom inget! Å bara en massa klag! Om att det är krångligt, osv. Jag menar det står ju för ffs ppå skärmen HUR man SKALL göra!


Fö övrigt så har jag just lekt med Lenny, som nyss åkt hem. Blev en film å lite tv spel :)
Grönsaker å dipp å chips bjöd jag på :D Gotti.
Nu ska jag laga mat till man älskling som staxt kommer hem, å sen blir det väl natten, å sen upp i morgon till mina favorit lurv djur!

see ya


Kommentarer
Elin

Haha, exakt sådär är de!! Helt jävla stört.. :P
Aldrig blir man nöjd :D

2008-04-27 @ 23:50:40
URL: http://pumanan.blogg.se
Johanna

vilket härligt jobb du har gumman ;) haha!

2008-04-28 @ 14:18:10
jessica

haha. DET ÄR SÅÅÅ SANT!!!! jävla chip-fan!

2008-04-28 @ 14:52:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0