Kreta 17:e Juli ;D

JAAA!!!!!!
Nu har vi  äntligen bokat resa!
Äntligen!
Efter mkt krångel å disskusioner så blev det Grekland.
Kreta.
2 veckor men älsklingen ska verkligen bli underbart!
Lite roligt att det resemålet vi trodde skulle bli dyrast vart billigast!
Synd ändå att det inte blev cypern skulle vartit kul å få visa vart vi var på klassresa osv.
Å det blir ju kul för sebbe nu som äntligen får följa med mig på en utlands resa, med tankte på att jag varit utomlands 2 ggr under vårt förhållande :P Så det är allt dax att det är hans tur.

Gu vad jag längtar!
Få se hur det går på jobbet åxå :P jag kommer liksom hem, sent på kvällen den 26:e å börjar jobba den 28:e, Men jag får nog snart börja lära upp mig så det ska nog gå bra :)

Den här sommaren blir nog iaf den bästa på länge, Utandsresa, misse, jobb å sen ett gott väder säger vi ;)
I love it!


Kommentarer
jessica

åå, grekland var jag i för två år sen, kreta är det underbaraste stället du kan hitta! LOVAR! så jävla vackert!
vadå jobb? :O ska du få nytt jobb? :S
miiissseeen, ja ska se den vet du ;)

2008-04-29 @ 18:10:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0