Måndag, tisdag...

Finns inte så mkt att berätta...
Men jag kan väl börja med att jag har jobbat. Måndags vart dock en heldag i stallet. :) En riktig riktig långtur :D
Känns i arslet i dag kan jag ju säga ;)

Annars är jag riktigt trött efter mitt arbetspass i dag. 09:00 till 18:00 å lite jobbigt...
Ser verkligen fram imot helgen :)
Biljetterna köpte vi igår  så nu är det ingen återvändå :P
Nej då, kul ska det bli iaf! Skönt att få komma bort ett tag.

Igår fick jag å älsklingen vårt hem telefon nummer :P haha snacka om vuxet ;)  Jag kan ju säga att man undrar vad det är som ringer när mobilen är på ljudlös.

Annars inte mkt som hänt.
Längtar till kissen, det har gått en så lång tid nu så jag har nästan glömmt bort att hon finns :(
Men men den som väntar på något gott...

Nu åter till soff-liggar-posen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0