Måndag

Va kul det är när man har sovmorgon å så vaknar man kl 8!
Envis som jag är så drog jag mig till 9 iaf.
Sen blev det frukost.
Måndagar är en så värdelös dag! Badhuset är inte öppet, vädret är lika pissigt varje måndag, bara skit på tv, det enda jag gör på måndagar är å städa! suck.

Jag kanske borde ta å städa garderoben kanske, det är iaf behövligt :) haha rena rama bombnedslaget.
Å sen kan jag ju städa lite...
Sen blir det ju jobb!!! Jippi

Jag härmar Johanna lite :P Har man tråkigt så har man ju tråkigt :P

Vad heter du:  Emelie
Var bor du:  Karlskoga
Hur gammal är du: 19
När fyller du år:  17:e oktober
Var i världen vill du åka: Thailand, Maroco
Hur många syskon har du:  4 halvsyskon
Vilka skor använder du:  varierar mellan 3-4 par kanske?
Hur många timmar sov du i natt: 7 - 8 h om jag har tur :P
Vilken är din favoritlåt: Inte en aning
Vilken bok läser du just nu: ingen
Vilken är din favorit serie på tv:  Prison break å lost
Vad har du på dig: Myskläder
Favorit snabb mat: Max är nog den bästa :)
Favorit dricka: Loka päron
Vad jobbar du med: Lite allsidigt på Willy´s
Vad gör du när du inte jobbar: Ummgås med älsklingen å vännerna å sen stallet
Vad har du för hårfärg: Mörkbrun
Vad kallar dina vänner dig: Emelie
Hur hade dina vänner beskrivit dig: go å glá kanske :P
Vilken linje gick du på gymnasiet: Hotell och restaurang
Festar du för ofta: Nej det händer inte alls  ofta :/
Ute klubbar eller hemma fester: Hemma fester leder ju oftast till utgång, men hemma fester är alltid trevligast :)
Vad åt du senast: Physalis
Vad klarar du dig inte utan: De jag älskar och frukt :P
Har du husdjur: japp, 3 hästar å snart en katt :D
Vilken sko storlek har du: 37-38
Hur lång är du:  173
Har du långt eller kort hår: Mellan långt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0