Mickis å Tommys bebis

Åhhh va sööööt hon var!!!! Så himla fin!
Lilla Alva.
Jag å sebbe åkte upp en sväng till bråten för att hälsa på det nyblivna föräldrarna, Mickis å Tommy!
För ca 2 veckor sedan så födde Mickis en liten Alva.
Jag var så bomb säker på att det skulle bli en pojke! Men icke :)
Hon var iaf fall en jätte söt liten bebis. Mkt bra producerat av dem båda ;)

Det får mig iaf fall att längta efter "Familje"- livet. Hoppas mitt barn åxå blir sött, Jag längtar!
Men inna dessa ska jag ut å resa å se världen å sen skulle jag nog behöva växa till mig lite ;)

Nu längar jag verkligen efter min kisse :)
Mindre än 1 månad kvar!!!! :D yeeey!


Vad ska hon heta??
Förslag på namn tack!!

hejs


Kommentarer
jessica

åå, ja ska få se din katt vet du!! :)
jag tycker at hon ska heta flisan, det namnet är BÄST!

2008-04-15 @ 21:36:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0