Nobla

Fredag, å jag är ledig :) efter en seeg jobbvecka så är det underbart!
Ieftermiddag bär det av till storstaden, besöka Johanna å Magnus :)
Det ska bli sååååå kul!!!!! :D
Kul att få vara men älsklingen!! Känns som evigheter sen, å dessutom ska det bli jätte kul att få träffa Johanna å Magnus. Ska få kul å se hur dom bor. Känns som att vår lägenhet kommer att känns stooor när vi kommer hem eftersom vi kommer nu i helgen att bo på 19 kavdrat! OBOY! Jag kommer att bli galen ;)
Men kul ska det bli :D:D
image12        image13

Kännde mig riktigt duktig som knalla ur sägen kl. 6 i morse, skjutsade bubben till jobbet å sen åkte jag till stallet. Släpade ut alla trötta häster å sen mockade jag å gjorde en massa hö, mat med en massa äpplen i :P Sen gick jag hem en sväng, matade fiskarna :P (inte igår direkt)  å sen gick jag tillbaka till stallet å tog mig en skön skogstur... Solen sken å fåglarna kvittrade... behöver jag säga mer?? :P
Tanken slog mig att gu va skönt att jag har en mamma som har precis de intresset jag har, eller ska jag formatera om det, tur att mamma har en dotter som har samma intressen! Vi har nog båda tur, mamma får ju hjälpen av mig å jag får hjälpen genom henne, jag har ju faktiskt inte betalat någon krona för att ha min ängel! Det är tack vare min älskade mamma!
448069-6Nobla :)

Grattis till Misckis å Tommy, guuu va söt hon var! Tänkte att vi skulle hälsa på er till veckan! Gu va lyckliga ni måste vara! Tycker att det är så grymt kul för er :) lilla Alva.


Åhh Äntligen har min skattdeklaration kommit! Å fy fasen va lycklig jag blev! Skönt å veta att man får tillbaka några tusen till sommaren :) Lagom till midsommar ;) haha  då är jag ju faktiskt ledig!! (ovanligt!!)
Nej nu ska jag gå å diska å bädda sängen, jag ska packa å duscha. sen är det ju dax för lunch, å sen ska bubben hämtas å sen kommer svärmor å skjutar oss till dfs, sen går tåget :D

Ha en bra helg allihop!

Tjoooo


Kommentarer
Johanna ;)

Eran lägenhet kommer att kännas stor när ni kommer hem men våran ligger fortfarande på Östermalm. Haha ;)

2008-04-11 @ 12:08:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0