Tisdag 29.e

Lediga dag 2.
vaknade av att mamma ringde å väckte mig, finns en aldledning ju varför man har ljud lös :P nej då, men nyheten var inte så bra, Nobla hade för första gånget i sitt liva haft maligt sällskap i hagen vilket hon antagligen inte gillade eftersom hon flydde igenom 5 olika hagar! Suck. Tur säger jag bara att det gick bra! Det manliga sällskapet fanns det inte en skråma på. Nonla därimot har hela benen fulla med skav sår, tur att inget av dem är alvarliga. Ingen hälta eller svullnad heller. Puuuh!
Så 1 timme spederade jag kl 7 i morse med att laga staket.
yeey!

Min kära styvfar, har kommit på att det är mkt kul att laga frukost till mig som är ute till stallet tidugt villket uppskattas mkt :D
När jag kom hem så pacade jag å bubben ned badkläderna å åkte till badhuset för å simma lite, villket mest blev lek för sebbe ;)
Hehe är man ett förvuxet barn så är man :p Hehe har även lovat honom att vi ska åka till Gustavsvik här någon dag :)
Efter simmturen blev det mat å sen en tupplur för min del på soffan :P
Älskling for till jobbet.

I morgon vankas det säkert för fest för många!
En annan ska jobba 11 till 6, sen ska jag å bubben bara äta en massa gott å bara gotta oss.
Torsdag ska jag leka med Flis, villket jag gjorde igår åxå :) Vi lagade mat å red ut på en tur, mkt trevligt :)
Nej nu ska jag gå å göra något vettigt :)

Tjiingg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0