Tvättstuga kl. 07:00... jippi

... japp så är det, jag tror rubriken talar för sig, så jag behöver nog inte säga så mkt mer.
Men visst är det alltid kulans att stiga upp kl 7 på morgonen på sin enda lediga dag :P
Men jag ska inte klaga, vi har ju egen tvätt maskin så vi tvättar ju typ varannan månad nere i stora tvättstugan så det är ju inget vi lider av.

När älskling kommer hem sen ska jag ta bilen till stallet :) Om lusten finns så ska jag nog rida.
Idag är det sista ansökningsdagen för att söka till högskolor... få se om jag ska söka till något, även om jag inte är så sugen så går det ju att tacka nej. Inte för att jag vet vad jag ska söka in på men något skoj borde det ju finnas :P

Att jobba som polis å brandman eller ett sådant arbete så är det ju vanligt att jobbet stör sömnen med otäcka drömmar osv. men va fasen ända sen jag började jobba på Willy´s så har jag drömt ofta om en massa siffror å koder, kunder med återköp, varor som tappats bort, en massa grötoga handlingar! Jag blir tokig!!!  Sebbe har även väckt mig för att jag legat å babblat om en massa belopp som inte går att slå in i kassan! Hur normalt är det?
Jag trodde det var något somman drömde om i början men icke åter i natt drömde jag att jag å Ingegerd på jobbet försökte räkna hur många påsar det var i en kundkorg, å sedan försökte vi lista ut vad det var för PLU på en spansk rädisa!!!  (!!!) Whhhaaat!! vad är det för fel på mig? Å finns det spanska rädisor? Inget vi haft iaf, men men.
Undra om det är fler som har så, eller om detbara är jag som är knäpp :P

I eftermiddag ska jag å bubben ner till resebyrån, å kolla om det har någon bra resa att erbjuda. Men både jag å bubben vill åka till den resa vi redan hittat på internet :) Men det kanske har något billigare att erbjuda på resebyrån, om inte annat så känns det ju bättre att boka där eftersom vi intekan hitta på internet sidag hur man kan få transport från flygplatsen till hotellet.vi får se. Utomland ska jag iaf!!!

Sen tänkte jag å sebbe våldgästa Mickis å Tommy om de inte har något bätrre för sig i kväll! :) Måste ju få se bebbisen :)
Å sen är det ju såklart trevligt att få träffa mamman å pappan åxå ;)

Nej nu ska jag försöka trycka ner lite frukost!

bye



Kommentarer
JB

Gjorde Du som 1000-tals andra svenskar igår?

http://vastertorp.blogg.se/1208237833_ljuset_fr_engla.html

2008-04-15 @ 09:39:13
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0