Tzatsiki å pommes :)

Idag fick jag jobba massa extra me Lilja, ganska roligt faktiskt åven om det innebär en massa slit :)
Mkt trålkigt att sitta inne i detta fiiiiina väder!
Ifa dagen började med att jag hade grymt svårt att sova, vaknade varannan timme å kunde inte sova. tillslut gick jag upp! O6:00 var klockan, jag började äta lite frukost å sen kom bubben  hem från sin först natt på sitt jobb. Då blev det stallet! Väl på vägen var jag nära på att köra in i en buss som stod rätt över vägen pga en krock med en bil... precis bakom en kusrva å jag kom i 90... suck. En liten varnings triangel hade suttit bra iaf!
Sen skynda skynda, hann dock inte göra hela stallet men mer än hälften, stackar mamma som får göra det efter mig :)
Kom hem å läste mitt fina kort jag fått av moa :) Guud va jag längtar efter henne!"
Åt lunch å sen tog cykeln ner till jobbet.
Jobbade för fulla muggar... Jag å Lilja disskuterade om sommaren då tzatsiki å pommes kom upp på tal, fyyy va jag saknar det! en grillkväll med Tzatsiki egna klyftisar å en god köttbit! Guud jag blir ju så peppad på sommaren sådet är ju inte klokt. Till råga på det så hann jag å lilja å göra massor trotts det var enormt mkt att göra, å inte no0g med det så fick lilla jag gå hem tidigare :) 
Sebbe kom å mötte mig, så tog vi oss en liten prommenix :)
Nu är den tråkisen på träning, så nu lagar jag mat.
Det känns som 4 veckor sen sen vi sågs! När jag å ledig jobbar han, när han är ledig jobbar jag. Inte ens på nätterna får vi sova bredvid varann... suck. det sjuka är att när han inte är här har jag ändå så sjukt mkt att göra! 

I morgon blir det iaf, En riktig sovmorgon å sen lite matlagning, handlig å städning. kanske en tur hem till mamma :)
Det märks.

Börjar bli orolig för Mickis, nu när det snart är dax, villken dag som hellst!! Nu?? i morgon?? Helt sjukt nervöst.
Tänker på dig iaf...


åter till potatisen... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0