12:e

Ännu en dag med mulet väder. Men som tur var så var det ju iaf varmt :)

Efter en hel dag på jobbet så tig jag mig en fika med Linnea på Paris :)
Hon ska ju flytta till gbg till helgen. Gu va skönt för henne å få slippa kga!!
Jag är avis!!

Efter det så var det planerat att jag å flisan skulle rida.
Men såklart när jag väl hade dragit på mig ridkläderna, satt mig i bilen så började det ösa ner!
Jävla skit!
Jag funderara på om jag ska åka ut en sväng i morgon.
Om det nu ska regna såhär som det gör nu så vill jag att hästarna ska få sova inne!
Nu så är de alla ute men jag har fan dåligt samvete!
Hoppas mamma har det åxå för då har hon tagit in dem! :D
Nej men grejen är ju såhär att Måndagar och Onsdagar så har min syster hand om hästarna. Men denna vecka så har jag hand om Hallon. Matildas häst.
Hon och hennes pojvän har gjort det rätta att dra utomlands.
Men med det så är det 4 hästar som är under mitt ansvar.
Men i morgon så får nog hästarna komma in å få sova. Så åker jag ut på torsdag morgon å släpper ut dem.
Då kan jag göra stallet då så slipper jag det på torsdag kväll efter jobbet. För då ska vi träffa  Johanna å Magnus!
Gu va bra!!!

Nej nu ska jag krypa ner i soffan å kolla på någon film, tända lite ljus å ta fram lite glass :)


På lördag är party!!!
Bokat å klart!

:D


Wiieee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0