21/8

Det gick mkt bra på jobbet igår :)
Idag är det soft 6 timmars pass :)

Tycker det är lite komiskt men denna månad fick jag 4 000 mindre i lön. Men jag tycker det är helt okey att få så mkt för att bara jobbat 10 dagar å de andra 14 dagarna har vi ju  slappat i Grekland!
Så nu blir det Ullared för hela slanten.
Det är våra grannar Emma och Robert som är på å tjatar :)
Så vi får se när vi åker.
Hade först igen lust att åka i år men när de tjatar så ;P

Nej nu ska jag gå å göra mig i ordning för en dag på jobbet!
Ah vi ses väl där.

Mors!



Kommentarer
jessica

har du redan fått lönespecen? :O

2008-08-21 @ 14:05:36
Linnea

heej ! hoppas du har det bra hemma i kga :) jag har hittat ett willys på här o handla på..tror det är billigare än hos er;D wooho! Puss

2008-08-21 @ 23:47:06
URL: http://linnneas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0