Laga hage

Kl halv 8 kom Katarina och Ida och hämtade mig i morse.
Jag tyckte att de skulle ha lite förstärkning till att laga stora sommarhagen.
Så med lite matsäck å dricka så gav vi oss av till hagen.
Förväntningarna var ju inte så stora men va fansen stolparna å tråden var faktiskt riktigt bra för att stått där i 5 år!!
Efter 1 1/2 timme  var vi klara. En sommarhage lika stor som ca 4 fotbollsplaner, med 6 hästar i, den lär räcka ett tag!
Skönt!

När jag väl kom hem var mina fötter så himla blöta. Böt om lite snabbt å sen ner till banken.
Fick sitta i kö i ca 25 minuter, höll på å bli tokigt! Det var en "tant" som var närmare 100 år som skulle skicka pengar till nogon väninna, men hon hade varken bank nummer till henne eller tele. nummer eller heller inte NAMNET på henne!!
Suck.
Tillslut var tanten så arg att hon skulle gå till sin "riktiga" baknk (!!??)
Åhon i kassan bara-" Men har du inte Swedbank??
Tant-" Nej! Jag har Nordea, eller... jaa, jag tror det!
Hon i kassan bara-" men vad gör du här då??
Å efter lite strul å lite strul å lite mer strul så löste det sig!

Usch jag längar verkligen inte till kassan på willys!!
Men på lördag är det dax igen.

I morgon är det charken, kl 11:00.

Upptäckte nu förresten att det blir 2 roliga veckor framöver, 11  arbetsdagar ledig 2!

Nu ska jag gå å lägga mig å ta en tupplur. Flisan kommer över sen på en film kväll.

mors


Kommentarer
Elin

haha, nää jag vet inte om jag jobbar då, hurså? :)

2008-08-19 @ 17:11:06
URL: http://pumanan.blogg.se/
Elin

ok, men då krävs de ju isf att den som ska jobba den nioende också är ledig den tionde för att den ska kunna ta din tid.. jag har semester denna vecka så får kolla upp de nästa vecka..

2008-08-19 @ 17:36:55
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0