Måndag

Då var det dax för ännu en ny vecka.
Tiden har gått så himlans fort sedan semestern.

Helgen kunde ju iaf varit lite bättre :P
Men men i Lördags var det vulkan marken med grannen Emma.
Sen på kvällen blev det fest hos flisan.

jag har alltid varti en sådan människa som har kunna dricka hur mkt som hellst, å hur länge som hellst. Men min fundering är, Alla vi som drack av min lakris shot, mådde ni dåligt senare på kvällen??
För det hittades nämligen ett batteri i någons shot!!!
För när klockan var runt 11 sa det bara pang!
Allt sedan dess är svart.
Jag mådde ju extremt dåligt även Flisan å även Jessica!! Å vi tre drack alla av shoten!
Min kväll blev iaf extremt pinsam!!!
Förlåt alla ni som blev drabbade!
Lovar att det aldrig kommer att hända igen!
Det var första gången och sista...

Min parfymflaska i min väska gick sönder, å hela min mobil har pajjat. Alla kläder som låg i den stinker, plus att hela min plånbok luktar CK.
Dumma fulla jag skulle ju i i min västa å rota runt med händerna så jag har skärsår på hela händerna.
Suck.
Nej nu blir det inge alkohol på ett bra tag.

Har iaf skickat efter en ny mobil idag, det blev en Sony ericsson K810i.
Jag vill ju inte ha någon speciell mobil, å sen vill jag ju inte ha touch.
Å den var väldigt billig. Plus att Sony ericsson är ju klassad till den bästa mobilen!
Så den fick det bli. Tyvärr fanns det ingen söt röd tele till mig.
Men det är väl skit samma igentligen, jag ska ju bara ringa å skicka sms!
För 1590 kr så är det ok!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, å se ska jag nog knata  iväg till Flisan.

Nej mina vänner i ses på onsdag!

Mors!



Kommentarer
Elin

Haha, vadå va du inte nöjd med spy-festen?? :D:D

2008-08-19 @ 12:40:14
URL: http://pumanan.blogg.se/
jessica

HAHAHAHAHA, fyfaaaaaaaaan!

värsta dagen i mitt liv, söndagen. haha, jaa, flisan du åa och madde drack av shoten, å alla blev spyende på natten, hahah- men vadå batteri?

verkligen att det dröjer tills nästa fulla, jag säger bara nykterist!! ;)

2008-08-19 @ 18:42:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0