Regn, regn, regn

Fy fan, kan det inte regna lite mer?
Allt är blött, allt är geggigt!
Suck är så jävla trött på detta land!
Kan det inte någonsin få bli en bra sommar igen?? Eller vinter för den deleln heller!??
Suck.

Skönt att iaf få vara ledig nu. Ända tills på tisdag :)
Sista veckna i frysen nu iaf, sen är det tillbaka till det vanliga.
Den här veckan kommer nog att bli super bra iaf, jag har ganska bra tider plus att jag har bara 1 kampanjvara i bladet :)
Alltså inte så mkt att hålla reda på!
Sen sluta tidigt på fredag, å sedan är jag ledigt i 4 dagar!!  :D

Hörrni mina vänner, borde vi inte styra ihop någon fest???
Fredag??
Lördag??
Någon??


I morgon ska jag pallra mig ner till tvättstugan å tvätta lite, sen ska jag ner till stan å köpa en nt kattbajs låda till Bumbi. Hennes nuvarande har spruckit i botten så det läcker sand.
På eftermiddagen så kommer vice värden hit  å ska kolla på våran handdukstork.
Den står ju på hela dagarna å går inte att stänga av! Så här hemma bor vi i ca 25-28 grader å då är det KALLT!
I sommras hade vi 33 inne!
Jag kan ju säga såhär att jag tänker inte bo här en sommar till!

Nej nu ska jag gå å byta lakan i sängen å sen ska jag gå å sussa.


Morsning!


Kommentarer
kristin

jag tycker verkligen det är dags för en fest hörru du!!

2008-08-11 @ 14:57:22
Johanna

Tycker ni ska vänta tills vi kommit hem från alanya;)

2008-08-12 @ 21:26:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0