Soffa

Inlägget jag nyss lagt in krev jag igår men lite cpigt så hade det inte lagts in!?

Idag har det varit en lååång dag på jobbet, min hals har bärjat ge utslag på att det börjar bli förkylnings dax!
Snorig näsa + en massa nysningar så har jag klarat dagen.
Hoppas att jag blir bättre för jag är inte alls sugen på att vara sjuker just nu.
 I morgon är det ju dax för frysen i 8 timmar å då har jag ingen lust att vara små krasslig.
Nej sjuk vill jag inte vara!
Men som sagt, jag har ju inte varit sjuk än detta år så det är väl dax nu...

Dagens stora nyhet är iaf: Jag har köpt oss en soffa :)
 super fin beige "Ektorps" från IKEA.
Och en matchande puff.
Men jag ska ev köpa ett annat överdag senare. Jag är så sugen på vita soffor.
Kommer åxå att köpa en fotölj!
I vårt lilla vardagsrum så behövs det inte mycket möbler. ;P

Men allt får just nu vänta tills nästa månad iaf, då är 20 års dag + storlön.
Denna månad är det Ullared som gäller :)

Nej nu ska jag skutta in i duschen, men först ska jag knapra imig lite kwai.
Hoppas det skrämmer iväg mina sjuk baciller!

Morsning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0