Soffpotatis

Det är vad jag har varit idag!
Nästan hela dagen har jag legat i soffan!
Snorpapper och nässpray är mina bästa vänner. Fattar inte att det kan finnas så mkt snor i en näsa!
Men nu känns det som att jag är på bättringsvägen iaf. I morse hade jag feber men det förvann senare på dagen.
I morgon är jag ju ledig så det blir nog en till slappar dag. Men på söndag (om nu mina baciller vill dö) så är det dax för inventering. Från kl 19:00 till kla 24:00 hemskt kul.

Men jag måste säga att det var väldigt skönt att bara ligga och slöa i soffan å sappa på tv,n. Sådana dagar är faktiskt behövliga. Blev dock lite trött vid lunch  på att bara ligga, så jag bakade lite muffins, När jag väl skulle börja upptäckte jag att vi inte hade något margarin! Eller ja vi hade men det gick ut i slutet på juli :S
Så baket fick vänta till älsklingen kom hem från jobbet så han kunde gå å köpa nytt. Sen när väl smeten var klar så fick jag se att jag bara hade 8 muffins formar!!
Så det fick bli 8 muffins + en stor muffinssockerkaka :P Gott blev det iaf, Inte för att jag känner någon smak alls men älskling tyckte de gick å äta :)
Vanilj och banan muffins med choklad flarn i.

Fick åxå vetaidag att det blir inget Ullared för vår del :S
Emma var tvungen att dra sig ur pga skolan. Otur var ju det att just den dagen den månaden skulle hennes klass ha ett jätte viktigt studiebesök :S
Så det för bli omplandering, och vi kommer troligtvis inte kunna åka för ens slutet på Oktober.
Fyyy, det är ju så satans mkt folk då!!
Enda possitiva är väl att det finns julsaker då.
Men så är det!!
Nu ska jag gå och välja ut någon film jag kan ligga å glysa på. På tv är det ju bara skit!! Skit, skit, skit!
Go kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0