Solen skiner!

Wiieeee!!

kl 07:00 började mitt atbetspass i morse. Jag trodde jag skulle dö, ärligt talat så var jag fan as trött!
när jag väl skulle få gå hem så tänkte jag att ikväll då ska jag bara gå å lägga mig å inte göra ett skit!"
bara  äta å sova. men va fan, när jag kom ut på bryggan så fick jag se en sol! å varmt väder!
Omplanering!!
På med ridbyxorna, in i bilen å wwrrommm hem!
En turis i skogen å en sväng på banan fick det bli :)
Det var as skönt!
1 dålig sak bara, äckelpeckel pisss bläää Älgflugan har kläckts :S


Nu ska jag slänga mig in i duschen, sen ska jag äta å sen ska jag å bejby efterlängtat få krypa ner i soffan å kolla på film :)
Det här är andra kvällen denna månad som han och jag får ses tillsammans. Annars jobbar jag eller han.

I morgon blir det antagligen lite vulkanmarken, handla å fest hos Flis.
Längtar!

Just det wiiieee skatteåterbäringen har kommit :D för mig iaf :P


tjiiing


Kommentarer
jessica

skatteäterbäring har kommit för mig också, kunde inte komma lägligare nu när jag flytar hemifrån :) så jag tar tillbaka allt tjat å sureri ;) hehe.

åå, jag vill också till flis :( .. hoppas det blir så..

2008-08-16 @ 12:21:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0