Trött!!

Idag är jag så himla trött!
Eftersom min mobil inte riktigt fungerar som den ska så har jag sovit extremt "oroligt" i natt. Vaknade runt kl 5 å virrade runt att jag skulle till jobbet, å Sebbe bara hallå klockan är 5 emelie, sov!
Men kl 9 gick jag iaf upp.
Jag är inte så speciellt laddad för att åka å jobba nu, skulle gärna vilja vara ledig någon dag till :)
Fast jag har ju faktiskt varit ledig i 4 dagar nu.
Nej med idag blir det nog en bra dag, lite chark å så går dagen fort.

Ikväll när jag kommer hem ska jag bara slappa!!!!
Hoppas min mobil har kommit åxå så att jag kan få sova riktigt ordentligt inatt :)

Satt å drömmde mig bort i IKEA katalogen igår, det finns så himla mkt fint jag skulle vilja köpa. Ny soffa (or), Soffbord, Ny tv möbel, Ny tv, Tv till sovrummet, Hyllor mm. Men det tragiska är att Sebbe är inte ett dugg intresserad.
Hur många miljoner kommmer det inte att kosta mig då å fixa allt det där!?
Sebbe tycker hellre det är viktigare för oss att flytta.
Eftersom det är så satans varm här, så är det inte ett dugg kul på sommaren.
Men vafan!!
Jag är inte ett dugg sugen på att börja att renovera igen, inte nu inte på ett års varsel.
Nu när äntligen allt är klart så ska vi kanske flytta!?
Min granne ovanför de bodde ihop ett längre tag innan de flyttade hit,  de preoriterade åxå olika. De flyttade isär ett tag så att de kunde leva upp till sina förväntningar.Efter lite mer än ett halvår så flyttade de ihop igen. Då hade de båda fått känna kännslan att få bo själva och att få bestmma själv. Borde vi göra det??
Men jag vill inte flytta! Jag skulle ju i så fall flytta hem. 100 kvm har jag ju själv hemm varför då kosta ut en massa pengar på en egen lägnehet? Men hur vi än vänder och vrider på det så känner vi båda att vi älskar varanndra och att vi verkligen vill bo ihop. Varför ta ett bakotsteg ifrån någon som känns bra och fungerar? För jag lovar jag älskar vekligen honom!
Usch allt är så upponer just nu.
Allt jag går å tänker på just nu är att jag vill ha min soffgrupp! 7500 blir det sammanlaggt!
Men det är väl bara att hosta upp...

blä, nu blir det cykeln till jobbet.

Heja Willy´s


Kommentarer
jessica

heja willys's fester iaf, haha ;D

du ska INTE flytta, va fan, nu kommer ju ja, vi ska ju bli grannar :):)

2008-08-20 @ 20:58:00
Linnea

Jag tror inte att det ör "kännslan av att få bestämma själv" som man behöver känna ett tag. Bara att man får lite luft ibalnd. Jonas brukar klaga på mig att jag bestämmer för mycket men sen så vill han aldrig bestämma nått själv...hm..KILLAR!

2008-08-21 @ 23:50:50
URL: http://linnneas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0