uppdatering

Jag har verkligen inte tid med att uppdatera min blogg just nu. All min tid lägger jag åt Willy´s, stallet, handla, lagamat, å mina vänner som stax gör det rätta i att fly kga.
De kommer man ju ite att kunna träffa hur man vill igen.
Moa drar till GBG, Linnea åxå, Huong med. Suck.
Å johanna å magnus STHLM.

Idag har det iaf varit en lååång dag på jobbet. Kom 1 timme förtidigt dessutom men stannade ändå kvar till ordinarie tid.
9 1/2 timmes arbetstid å 40 min,s rast inte dåligt det.
Som sagt det är så satans mkt att göra denna vecka då  det blev ett mega orderfel för just frysen förra veckan. Och alla mina varor har kommit idag + dagens. Mycket kul.

I morgon blir det inget strul med frysen istället ska jag bråka med en massa dricka.
Tycker inte allas om det kan jag lova, så satans tungt, å jag är så himla rädd när jag står på stegen å ska balansera med de klumpiga skorna. Men men måste få det gjort i morrn iaf.
Inget tjej jobb direkt! Men men man ska väll inte klaga, jag får ju muskler!!!


För i övrigt så har Bumbi blivigt "tonåring", hon skuttar å jamar, klättrar, å moppsar upp sig. Himlams kul när det är så varmt å man  vill ha sovrumsfönstret öppet då hon inte ´kan vara där inne å då få liggga å höra: Mjau, maju, mjaaauu, mjaaauuuu, mmmjjjaaauuu, MJJJJAAAAUUUUUU!!!!'
Å vid det lagaet har jag fått så dåligt samvete så jag gått upp å släppt in henne :P

Annars idag var det planerat för bowling med Johanna, Magnus å Huong å Jag å sebbe såklart.
När vi väl pallrade oss dit kom jag på att jag inte ´hade några strumpor med mig!
Å bara tabken på att köra ner mina fötter i ett par skor som 1000 personer haft lockade icke!
Så jag fick sitta å glo på.
Tråkigt bara att mitt sällskap hade så kul att ingen tydligen hade tid att prata med mig.
Men men...


nej nu ska jag gå å lägga mig.
Sebbe jaobbar natt så det blir till att bredda ut sig i sängen :)
Är bosatt i morrn på Willy´s  12:00 - 21:15  kul va!!


God natt


Kommentarer
Murra

Haha jag har också glömt strumpor en gång.

Fick pallra mig iväg och köpa ett par haha :P

2008-08-06 @ 10:25:29
URL: http://murra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0