....

Nyss hemkommern ifrån jobbet.
09:30 till 18:00. i kassan. fy

Annars så tycker jag dagen gått bra.
Igår var jag ledig.
Jag å Sebbe åkte in till Örebro. Det blev till å chippa mitt PS2. Tyckte det var nödvändigt då vi kan ladda hem en massa spel i stället för å köpa. Sen åkte vi till IKEA. JAg hade bestämmt mig att ny ska jag köpa ett nytt soffbord.
Det finns ett som jag alltid viljat haft ett som jag tycker så himla mycket om. Och turen var ju det att Sebbe åxå tyckte det! (inte vanligt att vi tycker lika :P) men iaf vi bestämmde oss att detta ska vi ha. När vi kom fram till lagret så fanns bordet inte! Vi letade ihjäl oss efter någon anställd. När vi väl hittade en så bestättade han att det var slut och han kunde inte tala om när det skulle komma in något nytt antagnligen var det månader tills dess. Kul!
När jag väl bestämmde mig för att ta ett annat bord istället så gick vi till fynd hörnan. Där fann mina soffor!! Ektorps. 1 st
 2- sits och 1 3 -sits för 4 500 kr tillsammans!!! Annars skulle de kosta runt 7 000 kr. Och jag tänkte nej jag skiter i det, Sebbe gillade nog inte färgen ändå. sen gick jag 20 meter så tänkte .ah skit samma, jag köper dem!! Men då var det en kärrning som hann före!!!  GGGAAAAHHHH va arg jag var!
Inte min IKEA dag,.

Men ett soffbord rikare vart jag iaf. Tur var väl det för annars hade det väl blivigt en sur väg hem...


Idag kom det in ett gäng med "ungdomar", alla var emo, men va fan de gick å dög på napp!! Altså en sådan napp som bebisar suger på! Varför?? Ursäkta mig med CP!!!!!!
Var bara tvungen att uttryck mig :P

Nää nu är det ringa till mamma för jug ahar just fått tag på en ny soffgrupp :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0