1; December

Då var det bara 23 dagar kvar till jul då...
Alltså  ca 20 dagar kvar att fixa alla juklappar!!
PANIK!!! Har fortfarande inte en aning vad jag skall köpa till vissa. Men o andra sidan så har ju ju faktiskt ganska många som redan är fixade.
Men det största problemet är vad jag ska köpa till Älskling! Vad???

Idag har vi iaf varit ihop i två år :D Två lyckliga år! Tiden hart gått så extremt fort.
Annars idag har jag inte gjort så mycket... Hade morgon i stallet sen blev det att åka akut till jobbet för att köra chark eftersom Johanna gått hem pga magsjukan :S  Tog mig en prommenad hem efter jobbet, när jag väl kom hem var jag trött å hungrig. Mina arbetsskor gör jämt att jag f¨r skavsår under stor tån :S HUr är dte vanligt?!
Iaf så när jag kom hem så fick jag en överraskning, en fin blomma stod på bordet och  en choklad ask :) Tur att jag åxå köpt blomma å choklad :P Blev så himla glad att han kom ihåg "oss" 
Älskar honom så himla mycket!  Ingen har någonsin gjort mig så lycklig! Hoppas vi alltid kommer att vara tillsammmans!
Älskar dig Sebastian!   <3

I morgon är jag ledig, ska till stallet på morgonen, men sen ska jag bara softa! På Torsdag ska Bumbi stereliseras. Fy.
Sen på lördag är det Jul bord och Party!!!  Anna fyller åxå år måste jag tillägga! Stort grattis på 20 års dagen!
Måste åxå säga grattis Linnea som åxå fyller 20 fast den 3:e :) Grattis till dig!  :)


NU ska jag glo one tree hill!!   4:e sesongen nu....

Tjiing


Kommentarer
jessi

då äre party!!! tur att du var på jobbet och gjorde min dag igår! :) PÖSS!

2008-12-02 @ 08:26:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0