12;e December

Kan ju börja med att säga att jag är riktgt sjuk! Fy fan säger jag bara!
Fick lite ont i halsen i måndags men tänkte att dte brukar ju gå över...
I tisdags blev det bara värre o sen onsdagen var riktig pina. Åkte och jobbade iaf eftersom det var ett så kort arbetspass.
I går var nog den värsta dagen. Fy fasen för förkylning! Inte så kul när dte är kombinerat halsont, feber, snör/nästäppa och öronvärk! Det possetiva är ju iaf att jag är ledig. Men vet inte om jag kommer att jobba på söndag. Få se hur jag mår då.
Fich iaf sova hela natten i natt! Mycket skönt kan jag lova. Annars har min dag bara bestått av kolla film, o sovigt.
Ikväll skulle jag på fest med jobbet igentligen men så blir det ju inte nu. Synd! Fester med jobbet är s¨å himla skojjiga!
Så ikväll får jag väl vara hemma å kolla på Idol finalen istället :P

Måset åxå tillägga Halleluleja för snön!!!!  :D Ca en dec har det kommit idag! Fy fan va gött! Pissiga är bara att det ska regna till veckan. Piss. Men för en stund kan man ju få vara glad!
Tanken slog mig förut att man kanske skulle flytta uppåt typ Arvedjaur. När det är sommar så är dte riktigt varmt, och vinter kan jag lova dte finns rikligt med snö!!!   :P

Nej nu ska jag gå o välja en 5 film å kolla på tills Idol börjar!

Krya på mig!!   Ja tack!


Kommentarer
jessica

hoppas du är på bättringsvägen.. för det är jag, höstar lungorna ur mig, men annars mår jag faktiskt bra :) krya på dig!! Pöss

2008-12-13 @ 11:28:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0