16:e December

Börjar med att säga grattis Izabelle. Min minsta kusse fyller 5 år.
Nu är jag iaf frisk förklarad enligt mig, var hemma ifrån jobbet både idag o igår. Tycker faktiskt att jag var värd det, för jag har bara varit borta ifrån jobbet (sjuk) 4 ggr i år! Så det borde ju inte vara så mkt begärt.
Så i morgon ska jag iväg och jobba.
Sen är det bara 2 dagar kvar tills jag och älskling åker till Göteborg för att hälsa på Moa och Patrik :) Det ska bli riktigt skoj! Sen efter det är det helt sjukt redan jul! Fattar inte hur dte kan gå så fort!!! Poff så var det helt plötsligt jul!
Har iaf nästa alla klappar klara. Måste komma på något skoj att köpa till oss "tjejer" . Jag ,Jessica,Madde, Flisan; Anse och Jenny  ska byta julklappar. Ska bli skoj. Måste bara komma på vad jag slka köpa. Man får väl komma på något man själv vill ha :P
Måsta åxå åka till min far denna vecka för att ge dem min julklapp. Ja ni hörde rätt! Jag har faktiskt köp en julklappa till dem. Men faktiskt inte till honom utan mina syskon, som gladligen sms:ar mig var o varannan dag.  Tyckte att det var en god gärning iaf.
Sen måste ju faktiskt vi julpynta innan vi åker till GBG.!!  :)
Jag har faktiskt tillomed skicka jul kort i år :P
Dock bara till de "gamla" i släkten.

Nu ska jag försöka gå o lägga mig.
Eftersom jag har varit hemma nu ett tag så har vanan blivigt att gå å lägga mig vid 2 tiden o sen gå upp vid 12 så nu måste jag ställa om!
Så bye bye!!


Kommentarer
jessica

tuuur att du är baaack, jag har saknat dig!!

KUL med julklappsbyte, det var faktiskt min idee ;) PÖÖÖS BABE<3

2008-12-17 @ 22:05:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0