17:e December

Sitter och kollar på Insider. Det gör mig så otroligt arg det där med övergreppen på hästarna. Djur i all allmänhet! VARFÖR??? Vem är så sjuk i huvudet??  Det är inte det att jag själv har häst men vad är det som är så kul/tändande/spännande med att köra upp vassa föremål i fittan på en häst?? Så den dör!! Varför??
Det som är ,est pissigt är ju att den gärnings mannen/kvinnan kommer aldrig att åka fast!
Hoppas bara att rätt person hittar den vidriga männinskan och dåFörhoppningsvis så få polisen hämta den i en liksäck!

All misshandel och övergrepp tycker jag är värre än vad det är mot människan. Låter kanske dumt men vad har djuret gjort? Finns det något oskyldigare? Vad kan ett djur göra åt saken??

Usch fy fan vilken pissig värld vi lever i!


Tack o hej för mig....



  missebäbis!!


Kommentarer
Johanna

håller med dig gumman. det är så sjukt!

2008-12-18 @ 15:36:27
huong

hahaha är det mina tjockisben jag skymtar i bakgrunden?! :P

2008-12-20 @ 22:22:16
URL: http://huonglee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0