18:e December

Idag är det en sådan dag där allt bara är piss. Då man funderar om man gjorde rätt med alla sin val. Jag är så himla trörtt just nu på att jobba. Det fins inte! hoppas bara att jag är längst ner i svackan.
Även om det var jätte kul att jobba idag med Madde :) Henes första stägnig, gick jätte bra tyckte jag!
Det var kul med mycket folk, inte illa med 4 kassor öppna o full rusch när klockan är halv 8!
Jag kan verkligen säga att jag har ett jätte bra jobb! En bra arbetsgivare, en bra chef o super bra kollegor!!
Men när man sliter arslet av sig rent av sagt o jobbar o jobbar, man ställer upp när det ska bytas å ha sig. Man jobba så mycket så man är bara ledig 8 till 10 dagar vissa månader. Man jobbar helger o sena kvällar. Ändå får älskling ut hälften så mycket mer än jag! Kul...
Men o andra sidan så ska jag verkligen inte klaga! Det finns ju folk som har det mycket värre. Folk som inte har ett jobb alls nu när det är piss ställt i Sverige.  Så så sätt så är jag verkligen glad att jag har Willy´s.
Kanske är jag rädd att det är för bekvämt att sitta där dag ut å dag in så att man sldrig byter jobb. Man blir framtida Marita.
Hoppas faktist att älskling skulle vilja plugga igen, lång bort ifrån Karlskoga. Så att jag kan få flytta med å lämna denna håla.
Det är faktist mycket san som Flisan skriver om i sin blogg att det är hjärtat som håller en kvar.
När man är kär så är man!
Kärleken är ju som en säkerhet!
Även om den driver en till vansinne ibland!
Nej fy va negativ jag är.

Nu ska jag gå å lägga mig. skit trött. Ska fortsätta å läsa Jenna Jameson´s bok.



Kommentarer
Lisa

Marita oxå, haha ;D jag gillar oxå willys, även om man inte är taggad på att jobba så blir man glad ändå, alla är så goa och trevliga :) hihi

2008-12-19 @ 23:01:53
jessica

HAHAH, nya marita, det är du det ;)

verkligen glad att jag har ER annars hade jag gett upp för länge sen! blää, är också inne i någon negativ svacka! INTE OKEJ!

2008-12-20 @ 15:24:33
Flisan

Det är tur att vi har varann, vi tjejjer...!! <3

2008-12-22 @ 21:43:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0