2;a December

Idag har det varit en halvdag med mammsen. Eftersom jag hade morgon i stallet i morse fick jag slita mig ur den varma sängen i morse :S fyy fan va motiverad jag var  NOOT ;P
Iaf gick det fort idag. Mamma kom förbi en sväng å undrade om vi skulle åka till ridhuset, å klart ville jag det. Så vi hämtade in pållarna, borstade o fixade sen lastade vi å åkte. När vi kom dit så fick vi se att det var "arbetsdag" där :( FAN!
Så vi åkte hem å tog oss en tur i skogen istället.

När vi var klara åkte vi till Kristinehamn. Mamma ville på ICA MAXI, så så fick det bli. Lite shopping mm blev det. Vi åt på något café inne i stan (eller "stan" kanske man ska säga ;P) o jag kan lova att den maten  var nog inte så bra. Både jag och mamma mådde jätte illa när vi åkte hem :S

Det är så himla skönt att få vara ledig idag! Så ikväll ska jag bara slappa och gosa soffa!
Ska nog gå och lägga mig sen stund, är så himla trött!

Just det, Jessica hoppas vi lunchar ihop i morgon :) så himla skoj!!!   :D

Ses i morrn på jobbet mina vänner....


Kommentarer
jessica

LÄÄTT! :D det är du å ja imorgon :) ses imorgon min vän <3

2008-12-02 @ 20:55:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0