4 December

20 dagar kvar till jul :)

Idag har det varit jobb, soft tid! 10 till 2, plock med snusi två timmar! Hur soft som hellst! Usch det är så pinsamt att sitta i kassan när det är eko i både snus och cigg skåpen!
Jag skulle igentligen sluta 7 men Bumbi skulle bli stereliserad i dag.
Det hade iaf gått mkt bra, men fy va hon måste må dåligt. Hon vaknade när jag klev innan för dörren med henne å då ville hon knalla runt i lägenheten fast hon inte kunde gå! Jag vill ju inte bära runt på henne i fall hon får ont ju så hon fick väl kravla tänkte jag tills hon hittar ett ställe hon vill sova på. Men när hon väl kom fram till toa dörren så... kissade hon på sig :S Hon ville gå å kissa!! Min snutta!  Nu när det gått några timmar så har hon äntligen somnat.
Hoppas hon mår bättre i morgon. OJ. Nu spydde hon åxå! Tur att hon inte ätit något på hela dagen.
Måse ju vara skit irreterande för henne att ha den där tratten på huvudet. Hehe Tratt-Bumbi :P
Så så är det, nu blir det inga Bumbi-junior´s iaf :)
Men hon ska nog få en vän efte jul har vi tänkt oss!

Tog mig åxå en shopping tur inne på systemet för att inhandla all sprit till på lördag. Vodka blir det för min del iaf. Några cider får nog slinka ner med. Gu det ska bli så kul på lördag! Pissigt bara att det inte är bättre planerat med fest efter jul bordet! Vi får väl göra som Lilja sa "- äh va fan det finns väll busskurer??!!" hehe.

Undra vad man ska ha på sig då?? Det är typ den jobbigaste frågan varje gång man ska ut!


Usch mördar tid i morrn, 12:30 till 21:15  :S

hejs!


Kommentarer
jessica

guuud, stackars beeeeejby bumbi, hälsa från mig iaf :) LOVE!!! längtar till bumbis kompis, eller syskon kommer till er, då ska jag BO hos er ;)



jag längtar också som fan, nu blir de röja emelie, du å jaaa!!! :D

nej, ingen busskur, då är ju till och med min etta större ;) hahaha. PÖSS!

2008-12-04 @ 20:38:16
Elin

Haha, jaaa:D

Men jag längtar tills på lördag även fast de blir nyktert för mig i år :D

Ska bara bli kul att få umgås lite med er alla!!

MAn är ju van att se er i stort sett varje dag men nu vare ju veckor sen!!

Kram

2008-12-04 @ 21:36:31
URL: http://pumanan.blogg.se/
kristin

Party i morn emelie! synd att det inte blir på samma ställe men vi lär ju ses på statt sen ;)

2008-12-05 @ 21:22:54
URL: http://kristinr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0