Annandagen

Dagen i är så är jag ledig!  Yey!
Jobbade igår. Inte mycket att göra men lite städ i kassorna fick det bli.

Nu är julen överför i år. Julen har varit   riktigt konstig i år kan jag lova. Sebbe har legat hemma sjuk tillomed på självaste julafton :S
Stackarn! Har aldrig varit med om att någon har varit sjuk på jul faktiskt.
Julen firades hemma i Labbsand såklart, å tillomed vi fick en tomte :) Lite chockad blev jag faktiskt med tanke på att vi ej haft någon tomte på några år. Men grannen putte fick offra sig. Riktigt kul faktiskt. Mycket paket blev då åxå :)
Bla. Pengar, lite  till hemmet osv.
Av Älskling fick jag en Soda stream :) Å en massa annat.
En bra jul kan man säga i paketväg. Men trist utan älskling :(
Men men så är det!

I morgon är det jobb som gäller, även stallet på morgonen :S Fy fan för dubbelbokning!

Längtar till paket byte åxå med tjejerna!  :D

Puss


Kommentarer
jessica

bra att du hade een bra jul :) jag längtar också, wiiie :D

2008-12-27 @ 09:22:18
Madde

det gör jag med. måste bli snart nu när allt har lagt sig

2008-12-29 @ 17:37:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0