20/2

Att man hinner göra så mkt på en hel dag! Idag har jag nog rekord på att hinna med saker att göra. Jag hann sova ordentligt, äta frukost, kolla lite få tv, åka å kolla på kakel med älsklingen, laga mat, diska å gå ut å gå! Å att måtta det så har jag jobbat åxå!

I morgon blev det schema ändring, istället för att jobba 6 till stägning så blev det ett lägre pass 10 till 7, med att plocka lite frys. Kul iaf med lite variation.
Jag kommer dock att få gu upp vid 6 i morgon bitti, jag har jouren i stallet, så jag måste dit å släppa ut hästarna å mocka å göra all mat sen hem duscha å äte frukost sen bär det iväg till jobbet!

Nu sitter jag å vämtar på bubben som är å jobbar, när han kommer hem ska han få mat å så ska vi kolla på lost å sen ska jag tigga massage :D hehe

Nu blir det tv...

mors!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0