27/2

Idag har det varit en riktigt piss dag, det har regnat å regenat, klockan ringde i morse kl 05:30 bara att sätta sig i9 bilen å skujta bubben å sen direkt till stallet. Hjälpte Flisan idag åxå med hästen så det blev lite extra att göra.  När jag kom hem bäddade jag ner mig i soffan frammför Smallville. :)
Softade å bara mös i nån timm, sen var det dax att laga mat, diska å plocka undan lite. Sen var klockan 2 å det var dax att befria bibben från hans jobb, smet in lite nyggt på bofors så att han slapp gå upp till porten :P Hehe sen åkte han å hans mamma till Nyköping för att kolla på hockey.
Själv duschade jag å tog mig en prommenix till jobbet.
Det var massa folk så tiden gick fort.

efter jobbet blev det en prommenad hem!

Bänkade mig frammför de sista minuterna av top model, med en tallrik full med mango, apelsin, grape, å en korg physalis :D gott!! Det finns nog inget som är så gott som frukt! yummie


Nu ska jag nog gå å lägga mig. Å i väntan ska jag nog läsa min bok. Bubben kommer ju snart hem så då blir det mys :) Man tar verkligen vara på tiden ´man har ihop nu! man lägtar verkligen till helgen då vi kan ummgås hela tiden! Jag saknar verkligen honom! 
Nu ska jag gå å borta tänderna, Jobb i morrn, 10:00 - 19:00,

puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0