Allahjärtansdag!

Alla hjärtansdag, inte en dag som jag tycker är speciellt "speciell" men va fasen jag tycker ändå det är lite mysigt att fira lite : iaf fall hitt på / köpa någon kul.
Eftersom jag hade stängning ikväll på willys så kunde vi bara träffas en liten kortis, men dagen började ändå bra.. Eftersom jag hade morgon jouren i stallet så ringde min väckarklocka 07:00, drog en snabb frukost och traskade ut till bilen, när jag hoppa in i bilen så hitta jag en massa små lappar med små meddelnaden på fastklistrade lite överalt! Ett gosedjurshjärta som var fastlindad runt ratten. Jag blev riktigt riktigt överraskad!! så himla gulligt! Då förstår jag att han verkligen älskar mig :) så himla söt! Så det blev en resa till stallet med ett stoort leende :P

Senare på eftermiddagen så fick jag ett gulligt halsband, ett sött ljus och ett sött nattlinne som jag vill ha. :D
I love him..


 Jag köpte 3 t-shirt´s åt han å¨lite chokladhjärtan, så romatisk var jag, haha!
Men som sagt huvudsaken är att man älskar varann!! Och jag kan lova att jag verkligen älskar dig Sebastian!

Dagen gick iaf ganska fort,även om man fick höra på jobbat av en massa kundet att allahjärtansdag är skit å vem firar det? å att det borde räknas som diskreminering, jag lyssnade iaf inte, det ända jag tänkte på va min älsklig hemma och meddelanden i bilen... <3
image7




Igår åkte jag till Moa en sväng, mste verklige träffa henne innan hon åker till Thailand. Otroligt att hon ska vara borta så länge  :/ hoppas att man blir saknad! Å hoppas att dom få det skit kul! Jag är inte alls avundsjuk ;P  Jag kommer iaf sakna dig!! 

Imorgon ska jag upp till stallet, min dag å ha dom + att tänkte ta en sväng i skogen. Sen äre stägning igen på willy´s, japp min fredag det!  :P

mors



Kommentarer
Huong

klart vi kommer att sakna dig! :) hoppas du saknar MIG! :P hahah

2008-02-16 @ 14:30:42
URL: http://huonglee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0