Fredag

Äntligen fredag! så tyckes det på många håll! Själv tycker jag att det är ganska meningslöst  efterfsom jag ska jobba hela helgen...

Idag var jag  stallet från 8 tll 2, grymt va tiden går när man har roligt :)
Kopplade på transporten och tog mig en tur bort till ridhuset.
Riktigt bra gick hon åxå, så himla kul. Hon är verkligen allt jag någonsin velat ha! Jag skulle aldrig byta ut henne!
Vad vore man utan sina husdjur??
448069-5





Senare på dagen åkte jag en sväng till mammas jobb å tvättade bilen både utvändigt å invändigt, det var ju även dax att byta olja å fylla på spolarvätska.

Nu ska jag nog ta mig en tur till affären, å köpa tacos :D å massa godis!! :D 
Sen resten av kvällen tänker jag verkligen bara sitta å moffa massa gott och bara myyysa med min älskling!


Lördag då är det jobb som gäller!

tjiing 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0