Frysen

Japp 9 timmar av frys-plockning! Det var vad jag roade mig med idag. Resultatet är just nu Otroligt trött och super sura fötter :P
Annars har dagen varit bättre än jag trott!
I morse åkte jag å Flisan ut till stallet kl o6:00, Allt skulle mockas å göras iordning, sen kom jag hem vid 9 tiden då var det bara att slänga sig i ducshen, väckte min sussande bubbe till liv å sen åt vi frukost. God som han är så skjutsade han ner mig till jobbet.
Tackolov för snälla kollegor!! Att vara själv en hel dag med att plocka 6 hel- pallar är ingen rolig grej. Bara min förstå pall tog mig ensam att plocka upp 2,5 timme!! jippi!
Men men det var den dagen å ännu ett klirr i kassan :D

I morgon är jag ledig:) Men även då har jag stallet, så jag å flisan tänkte vi åker ut i morrn igen, då kan vi ju även rida :D Jag saknar verkligen min lilla lurvboll. Jag har inte kunnat rida på hela veckan! Suck tur att syster finns som kan sätta henne i rörelse iaf.
Men i morrn ska hon få röra fett iaf! Mohahah :P
448069-6
Längtar till sommarpäls :D



Nu ska jag lägga mig igen å glo på den trista tv,n. men men vad ska man göra??
                                                                       ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0