Helgen

Nu var helgen redan slut...  Dax med måndag redan då.
Som många andra männinskor med normala arbetstider så brukar detta vara en dag med ångest men inte för mig :) jag är ledig i morgon :D
Efter en  helg med jobb så känns det skönt.

Älsklingen jobbar natt denna vecka, det är verkligen skit! Det är inte kul att sitta här själv, sängen är mkt stor utan sällskapet.
Efterfsom han sover till minst kl 2 i morgon så tänkte jag roa mig med att rida lite å kanske ta en runda på stan. Jag har inte än hittat något till bubben på alla hjärtansdag.
Men vad ska man ge?
Känns ju lite onödigt, liksom det är ju inget spec. det var ju mest kul när man var "ny" kär. Men ändå så är det ju mysisgt. Få se vad vi kan hitta på :)


Fortfarade lite ovant att se sig själv i spegeln som brunett :P hehe Men faktiskt så tycker jag bara att det är possetivt! Lite kul å byta ett tag, så tack tack Mickis å tack mig själv som våga :) I like it!
Jag trivs!!
Nu sk jag knalla iväg å sola... känner mig ju lite blek  med så mörkt hår.
 Nejjj just ja inget öppet nu ju. aja då får det bli en glass å ett vänner avsnitt!
Sen ska jag nog faktiskt ta en prommnad. Gud va skönt!

Ses



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0