Lediga dagen

Japp då var den över!
Jag gick upp kl 10:00 hoppade in i duschen. Sen gick jag å mötte Flisan, å så gick vi upp till Masten för att äta tacos. Gott Gott :)

När jag kom hem var det städa som gällde! Åkte sedan hem när bubben kommit hem med bilen. Sen på kvällen kom Johanna å Magnus hit. :) Skoj å sitta å prata en stund.
Jag sitter å funderar på vad man ska hitta på med livet!
Inte vill jag bo här hela mitt liv! Vad ska jag jobba med, Wily´s är ju inget hel-livs jobb, inte för min de iaf. Men frågan är vad ska man göra, ska man plugga?? men i så fall vad?Finns det något kul? Jag tycker det är så grymt trist! fy. Det skulle faktisk vara kul å vara polis! Men då måste jag i så fall plugga upp Historian (har ju inte haft det som kurs) å sen göra högskoleprovet, men det ska jag ju göra nu i april. men men det tåls å tänka på. usch det är verkligen jobbigt att tänka på vad man ska göra med livet. 
Så så är det med det... 
Nu vill jag att bubben ska komma hem! 
Miss him.

ikväll ska vi äta något gott å kolla på lost :D yey
 å i morgon är dt jouren i stallet som gäller, å lite ridning på de, sen är det jobb, jippi

se ya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0