Lördag

jahopp sitter å väntar på att älsklingen ska komma hem. Eftersom det tydligen blev andra plander inför helgen som var planerad så fick vi planera om. Egentligen så skulle Johanna å Magnus å vi ha en kul kväll men så var tydligen inte fallet. *suck.

Men men sebbe åkte kl
06:00 på cup i morse, jag tog mig en riktig sovmorgon, kännde att det var behövligt. Han kom hem vi kl 1. Jag tog mig en sväng på stan, köpte lite mat å shoppade lite kläder.
Sen vid 3 åkte vi hem till mig å firade mormor som fyllde år :) mysigt mysit :)  Gott med mat :D
Det finns nog fasen ingen mat som är så god som hennes!!
Hon hade dessutom bakat världens godaste och största glasstårtan! Som absolut uppskattades av sebbe ;P
Han är en sån godis gris :P!

Men men grattis mormor iaf :)

så äre, nu ska jag sätta mig i soffan igen å vänta hem bubben.
Älsklar dig min lilla gris :P

ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0