Tandis

Idag har jag varit hos tandläkaren... usch å fy. Men det fick faktiskt kanon bra!  Lagade ett litet hål å putsade lite. Sen gick jag å min svullna läpp ner på stan en sväng där jag tänkte köpa någhra strumpor innan jag skulle traska hemmåt. Stötte på Moa på HM :) Så vi gick på stan, Moa skulle ha lite kläder till resan å lite tulpaner :P, sen åkte vi hem till mig å tog oss en fika. Alltid skoj å sitta och prata med dig!
Kommer verkligen att sakna henne!

image9


Helgen som varit har vi inte gjot ågot alls! Jag har jobbat hela helgen å samt haft hästarna, Sebbe ha grejat med köket å kollat på hockey. Lördagen bjöds det på lite alkohol med blev inte så mkt med det utan jag å älsklingen gick hem å mös istället.  Mycket roligare :)

Denna vecka är det en massa jobb som gäller!  Därefter kommer stallet. Nu till veckan ska kaklet sättas upp å sen ska vi bestämma tapeter, nice.
Nu ska jag å min svullna läpp ta oss en tupplur, måste ju vara utvilad ju innan man ska jobba! Löning å stägning!
Det bli lajbans :P

mors!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0