Tisdag

Ett snepp närmare helgen :)

Idag har det varit en lång arbetsdag, ett 8 timmars pass å så personalmöte.

Efterfsom jag typ sovitr 3 timmar i natt så känns det som att jag är rätt lättsövd ikväll. (hopps jag!) jag har verkligen haft mkt problemmed min sömn på sistone, jag sover men jag sover inte djupt!  Jag vaknar för mista lilla, visserligen så har jag svårt att sova när sebbe inte ligger bredvid men  det har ju varikt såhär länge nu. Det har hänt att jag vaknat vid 6 påmorgonen å är så¨himla trött så att huvudet bara värker men sova kan jag inte!
I morse vakna jag 6 å låg å verd och vände på min tills jag somna, vid halv 8 tiden. Sen kl 8:00 ringde klockan¨å det var dax att gå upp å äta frukost å knalla till jobbet. suck!  Hoppas verkligen att det försvinner snart jag är så trött på´t !



Jag längar så tills sommaren kommer, jag längtar tills vi kan resa utomlads! Det ska bli så himla underbart!
Jag å gubben på en lång varm sandstrand med solen i topp, åhh det kan bara inte bli bättre!!  Så ska det blir iaf, men när å vart är ej bestämmt, men vi ska vara borta lääänge iaf :D
 Nus ska jag gå å försöka sova


ses


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0