Tisdag

Lediga underbara dag :)
Jag å älsklingen tog oss en liten som morgon, gick upp vid 10 å åt frukost.
Sen åkte vi till badhuset å tränade lite. Jag kommer att så himla grymt ont i magen i morrn :P hehe
men men det är ju dax å komma iform nu ju "Sommaren  2008" :D
tänkte iaf fall att jag ska släpa iväg mig dit några dagar i veckan. Ska nog ta halvårskort iaf, eller 2 mån. man kan ju variera på å träna å bada så det är ju jäte bra :)
I med att vi har "frisk vård" på jobbet så blir det ju billigare :D Då finns det verkligen ingen bortförklaring ;)

Idag är jag åxå stall ledig så i dag ska det grejas! Städa och fixas, tänkte sen ikväll titta förbi flisan en sväng å se hur deras nya hall blivigt :)  Å så är hennes syster här på besök så det ska bli skoj å få täffa henne åxå.

nu ska jag diska, dammsuga, torka golv å vika tvätt...
 så vi ses!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0